Followers

Thursday 21 April 2011

Mandi bunga sendiri di rumah

Mandian aura untuk semua....
Hari nie saya nk kongsi cerita tentang kehebatan 7 Love yang saya promote nie. First skali kita kena tau sejarah (dari mane asal usul mandi bunga nie)..


Mandi bunga telah diamalkan oleh nenek moyang kita sejak dahulu lagi..khasiat mandi bunga yang dipercayai boleh membuang sial kerana bau yang harum hasil daripada bunga-bunga dapat mengusir pengaruh kejahatan dan menarik pengaruh kebaikan dalam diri si pemakai...Selain itu bunga-bunga yang mewakili setiap warna itu dapat mengeluarkan aura2 baik untuk menaikkan seri wajah dan amat sesuai untuk sesiapa yang ingin mencari jodoh..itu kate orang tua2 dulu..


Pada zaman yang serba moden nie, mungkin ramai yang da tak percaya tentang kelebihan mandi bunga nie..tapi kalau difikirkan sememangnya betol apa yang orang tua2 perkatakan..Setiap bunga mempunyai khasiat dan aura tersendiri. Setiap warna yang diwakili oleh setiap bunga mempunyai maksud yang tersendiri..


Sebenarnya mengikut kajian, mandi bunga membawa banyak faedah. Bunga dikatakan penyerap tenaga matahari yang paling baik, mandi dengan air bercampur bunga memungkinkan kita mendapat kebaikan-kebaikan tenaga matahari yang telah diserap serta diproses oleh bunga. 
Tenaga daripada bunga juga dikatakan mampu memintas atau menghapuskan tenaga-tenaga tidak baik dalam tubuh seseorang....
SO...MEMANG ELOK LA MANDI BUNGA NIE SELAGI NIAT BAIK DI SISI ALLAH S.W.T


7 Love ni terdiri daripada bunga mawar, teratai, loceng, melur,jarum, bunga raya dan kemboja..bunga2 ini dipilih berdasarkan warna2 pelangi yang dikatakan mempunyai aura yang tersendiri iaitu merah, jingga, kuning, hijau, biru, indigo dan ungu..


7 Love dihasilkan dari ektrak bunga2 dan tidak mengandungi sebarang chemical yang boleh merosakkan kandungan semulajadi di dalamnya. Antara keistimewaan 7 Love ialah:

  • menghilangkan stress
  • menyegarkan tubuh badan
  • menghilangkan bau badan
  • meningkatkan kecerdasan minda
  • dan yang paling penting MENAIKKAN SERI WAJAH

2 comments:

  1. Salam. Mcam mba ya saya nk contac utk pembelian 7 love ni?

    ReplyDelete
  2. Salam. Mcam mba ya saya nk contac utk pembelian 7 love ni?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...